شرکت EPAK در سال 2000 و در شهر صنعتی لایپزیگ آلمان تاسیس شده است. موضوع فعالیت شرکت EPAK منحصرا ؛ تحقیق ، طراحی و تولید آنتن های ماهواره ای اتوماتیک در حال حرکت در دریا می باشد. تحقیقات و نوآوری قلب این شرکت آلمانی می باشند. این شرکت همکاری بسیار نزدیکی با تامین کنندگان خدمات ماهواره ای دارد و موفق به کسب تأییدیه های لازم از مالکین ناوگان ماهواره ای شده است. محصولات این شرکت با دقت بسیار بالا و همراه با وسواس خاص آلمانی طراحی و تولید می شوند. پشتیبانی و ارائه خدمات فنی این شرکت مثال زدنی است.

شرکت KNS در سال 2001 و در شهر دایجئون، که به قطب تحقیق و توسعه کره جنوبی معروف می باشد، به ثبت رسیده است. این شرکت تولیدکننده انواع آنتن اتوماتیک در حال حرکت برای استفاده در خشکی و دریا می باشد. محصولات این شرکت از تنوع بالایی برخوردار هستند و در باندهای فرکانسی و کاربری های گوناگونی تولید می شوند. محصولات شرکت KNS بسیار خوش ساخت بوده و راه اندازی و استفاده از آنها آسان می باشد. در حال حاضر این شرکت در تعامل با خدمات دهندگان ماهواره ای، سهم قابل قبولی از بازار را از آن خود کرده است.

TVRO

مخفف TeleVision Receive Only می باشد و به آنتن هایی گفته می شود که فقط برای دریافت تصاویر کانال های ماهواره ای تولید شده و به کار گرفته می شوند. اصول کار آنتن های اتوماتیک چه برای دریافت کانال های تلویزیونی و چه برای ارسال و دریافت دیتا و اینترنت تقریبا شبیه به هم می باشند. آنتن های اتوماتیک با دریافت اطلاعات مکانی خود از طریق GPS، جهت جغرافیایی از طریق GYRO و تنظیمات دستی قسمت کنترل کننده آنتن ACU همواره آنتن را در مسیر درست برای دریافت سیگنال قرار می دهند. تنظیمات دستی در برگیرنده اطلاعات مدار ماهواره و یک فرکانس برای رهگیری می باشند، البته متغیرهای دیگری نیز از طریق ACU تنظیم می گردند که بیشتر عملکرد دستگاه را شامل می شوند.

VSAT

به یمن پیشرفت و فراگیر شدن خدمات مخابراتی ، خصوصا در دریا، امروزه خدمات ارتباطی در دسترس تر و ارزان تر از گذشته در خدمت دریانوردان می باشد.

چنانچه تا کنون تجربه استفاده از خدمات مخابراتی باند فرکانسی L مانند اینمارست FBB ، ثریا و یا ایریدیم را داشته باشید ، احتمالا اولین چیزی که با شنیدن نام این خدمات به خاطر بیاورید؛ هزینه بالا و پهنای باند کم و محدود این نوع از ارتباطات خواهد بود. اکنون با توجه به توسعه ناوگان ماهواره ای و پوشش های گسترده و همچنین فراگیر شدن فن آوری های رهگیری ماهواره ای در حال حرکت ، خدمات مخابراتی در دریا وارد عصر جدیدی از مفاهیم ارتباطی شده است.

شرکت بین المللی بهین سامان گستر مفید ارائه دهنده خدمات دریایی و آنتن های ماهواره ای دریایی | FBB | VSAT Marine | TVRO

دانلود کاتالوگ